مطلب ازاد

ساخت وبلاگ

 کاربرد پروفیل z

پروفیل z را به صورت یک عنصر باربر برای سازه های صنعتی، اسکلت بناها،. صنایع گوناگون مانند برق و ماشین سازی و  می شناسند. پروفیل زد از مجموعه اجزایی است که برای متصل کردن اجزا در سازه ها به کار می رود. از دیگر نام های این محصول می توان به پروفیل نیمرخ، سازه ها و سقف اشاره کرد. روفیل z  از زیر مجموعه پروفیل ها به حساب می آید. به صورت کلی پروفیل ها تنوع زیادی دارند که زد از مجموعه پروفیل های باز است. پروفیل زد توسط مراحل نورد سرد ساخته می شود.   قیمت z  نیز به مانند بقیه محصولات فولادی تحت تاثیر عوامل متعدد است. که از آن جمله می توان به نوع و مدل پروفیل اشاره کرد. همچنین پروفیل z  تحت تاثیر نوسانات بازار دلار و ارز می باشد. و به صورت ثابت نیست. از شما همراهان گرامی تقاضا داریم،. جهت اطلاع از قیمت و خرید پروفیل در اصفهان با کارشناسان فروش شرکت شاهین فلز سپاهان درتماس باشید. از این بابت اطمینان خاطر داریم. که چنانچه با قیمت های مناسب و باور نکردنی و در عین حال کیفیت بالای محصولات فولادی ما روبرو شوید. شما نیز چون سایر مشتریان ما شگفت زده خواهید شد و مشتری همیشگی شرکت می شوید. همواره تلاش مدیریت شرکت شاهین فلز سپاهان بر حذف واسطه ها بوده ،. و ارائه مستقیم و بی واسطه محصولات به شما مصرف کنندگان گرامی را در پی داشته است.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 173 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 21:57

 موارد کاربرد پروفیل زد

 

استانداردها و روش های تولید پروفیل در کشورهای مختلف با یکدیگر فرق داشته و یکی نیستند. یکی از این موارد، استاندارد اروپایی است. که پروفیل زد نیز طبق آن ساخته می شود. پروفیل  zاین قابلیت را دارد که طبق خواسته مشتری تولید شود. و همچنین این پروفیل را می توان به دلخواه مشتری برش و پانچ کرد. از این پروفیل به جهت سقف های سازه ها، تیر و ستون استفاده می کنند. z به سادگی قابلیت حمل دارد. و و می توان عیوب آن را پیدا و با عوض کردن قطعه ها مشکلاتش را رفع کرد. این پروفیل سازگار با محیط زیست است و می توان آن را بازیافت و مجدد از آن استفاده کرد. این مورد از جمله مزیت های بناهای اسکلت می باشد. چون قطعه ها توسط پیچ و مهره به همدیگر وصل می شوند. و چنانچه مشکلی بوجود بیاید قطعه معیوب به سادگی قابلیت تعویض و اصلاح دارد. به طور کلی ستون ها در ساختمان ها و برج های بلند از ترکیب چندین پروفیل ساخته می شود. به این علت از پروفیل های زد نیز در جاهای متعددی بهره برده می شود. پروفیل z از زیر مجموعه پروفیل ها به حساب می آید. به صورت کلی پروفیل ها تنوع زیادی دارند که زد از مجموعه پروفیل های باز است. پروفیل زد توسط مراحل نورد سرد ساخته می شود. پروفیل z را با بهره گیری از دستگاه های رولفرم و در ابعاد گوناگون تهیه می کنند. از موارد مصرف پروفیل زد میتوان به ، مصرف پروفیل z در سقف سوله ها و انبار های بزرگ، مصرف در سقف باشگاه های ورزشی، به جهت متصل کردن سازه ها و اسکلت ها، مصرف برای سقف های با شیب زیاد اشاره کرد. طبق خواسته مشتریان پروفیل های باز را در سایزها و ضخامت های متفاوتی عرضه می کنند. از این پروفیل ها در ساختمان سازی و چهار چوب درب و پنجره مصرف می کنند.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 167 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 21:55

کاربرد تسمه آهنی کجاست؟

 

جنس تسمه های آهنی  Steel, Galvanize, aluminum و … می باشد. که در بین آن ها از همه مشهورتر همان تسمه آهنی می باشد و کاربری آن نیز زیاد است.بیان این نکته نیز خالی از لطف نیست که تسمه سیاه فولادی درجه کیفیت پایینی دارد. و به این جهت این کالا به شکل ترانس است و در ضخامت کم فروخته نمی شود.در تولید تسمه های فولادی مصرف کربن کم است. و آلیاژی که در تولید آن استفاده شده از درجه اهمیت زیادی برخوردار است. به همین خاطر به محصولات برچسب خورده و مشخصات آن ذکر می گردد. از جمله موارد بیان شده در این برچسب ها اندازه، قابلیت بار قابل حمل، سایز و  شرکت تولید کننده آن می باشد.

موارد مصرف تسمه آهنی بیشتر برای صنعت ساختمانی و ساخت و سازها کاربرد دارد. و نیز در دیگر صنایع همچون ماشین سازی این تسمه ها فراوان دیده می شود. تسمه فولادی از بهترین نوع تسمه ها است و هزینه مناسبی دارد و به صرفه می باشد. و چون این تسمه ها بسیار مقاوم هستند و پایداری بالایی دارند. از آن ها در اغلب صنایع همچون پتروشیمی بسیار بهره می برند.در ساخت ابزارآلات کشاورزی و ایجاد پل ها هم تسمه های فولادی کارساز می باشد. و مصرف دارد.از دیگر موارد مصرف این تسمه ها صنعت کشتی سازی است .چنانچه بیان کردیم تسمه های فابریک از طریق شیت های فلزی و یا گالوانیزه تولید می گردد. از تسمه ها در موارد بسیار متنوعی بهره می گیرند.مثلا در انواع صنایع و به ویژه صنعت دسته بندی .اگرچه تسمه فولادی و گالوانیزه موارد مصرف متعددی دارند ولی در بعضی مواقع از سایر آلیاژها کمک می گیرند. مثلا تسمه آلومینیوم .از تسمه های فلزی در تیرآهن ها و نیز برای بند کردنش و … بهره می برند.

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 149 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 21:51

 

مدل تسمه آهنی 

 این تسمه ها در شکل و شمایل منظم تر ایجاد می شوند. و اغلب به صورت شاخه ای و در اندازه 6 متر  تولید می گردند. نکته دیگر اینکه تسمه های ماشینکاری در برابر تسمه های نورد با کیفیت تر بوده. و به طور طبیعی قیمت آن نیز فراتر می باشد. و به همین دلیل این مورد خرید تسمه آهنی ماشینکاری با تقاضای بالاتری همراه است. این نمونه از تسمه با چند روش مانند تسمه نورد و ماشینکاری تولید می شود. این نوع تسمه از مهمترین نوع در صنعت ساخت و ساز به شمار می آیند. در تسمه نوردی از ضایعات آهن استفاده می شود. در تسمه ماشینکاری هم میتوان از ورق استفاده کرد که کیفیت آن بهتر است. همانطور که می دانیم همواره با بی ثباتی بازار دلار و ارز رو برو هستیم. و به خاطر همین بازار متلاطم، نمی توان قیمت محصولات فولادی را قطعی بیان کرد. همچنین عوامل زیاد دیگری در متغییر بودن قیمت دخیل هستند مانند ابعاد و ضخامت های گوناگون محصولات. شما همراهان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت انواع مختلف محصولات فولادی. با مشاوران شرکت شاهین فلز سپاهان در تماس باشید. گروه تولیدی بازرگانی شاهین فلز سپاهان از تولیدکنندگان و عمده فروشان انواع مختلف محصولات فولادی می باشد. و همواره در تلاش بوده با حذف واسطه ها بهترین و مناسب ترین قیمت را به مشتریان خود اراعه کند. سابقه 30 ساله این شرکت و مشتریان بیشمار ما خود دلیلی بر این ادعا است. شما همراهان گرامی می توانید سایر محصولات ما همچون تیرآهن، میلگرد، پروفیل انواع ورق و … .را در سایت ملاحظه نمایید و خرید خود را نهایی کنید.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 146 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 21:50

 ورق فولاد مبارکه

ورق فولادی یکی از محصولاتی است که بسیار بین کسانی که با آن کار می کنند بسیار محبوب است ورق فولادی نوعی آلیاژ است که می تواند بر عکس ورق ها ورقه ای فولادی و ورق های فولادی تیکه ای هم رول شود و هم کلاف شود برای همین قیمت ورق فولاد مبارکه بسیار در حال تعقیر است و باید بگوییم که از نظر کیفیت این محصول تهد استاندارد روسیه است و برای همین کیفیت مناسبی برای استفاده دارد برای با خبر شدن از قیمت ورق فولاد مبارکه یا خرید آن با ما تاس بگیرید آهن همروز پشرو و در سعی که رضایت شما را به دست بیاورد.

همانگونه که گفته شد کارخانه فولاد مبارکه یکی از اصلی ترین کارخانه ها درتولید ورق های فولادی محسوب می شود به همین خاطرقیمت ورق فولاد مبارکه حائز اهمیت است. ممکن است این سوال هم برای شما پیش بیاید که ورق با ضخامت زیر2میل در بازار موجوداست؟ بله وبرخی از کارخانه هایی مانند نورد لوله اهواز ،فولاد گیلان و فولاد مبارکه بنا به سفارش دست به تولید این گونه ورق ها زدند وشما می توانید درسایت آهن امروز از قیمت ورق فولاد مبارکه و جزئیات آن مطلع شوید.

یکی از روش هایی که شما می توانید بهترین ورق فولاد مبارکه را خریداری کنید این است که شما با فردی متخصص در این زمینه مشورت نمایید تا با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را خریداری کنید چرا که در صورت مشورت نکردن از این افراد متحمل ضررهای زیادی خواهید شد

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 128 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 20:39

 

 ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه به فولادی گفته میشود که به شکل ورق است وهمچنین نازک و در حالتی که نازک است محکم هم است و برای ساخت و ساز ها استفاده می شود مثلا یکاز مزایا این محصول زد زنگبودن و همین طور زد ضربه بودنش هست این نوع محصول کیفیت های مختلفی دارد برای همین قیمت ورق گالوانیزه متغیر است در ایران بیشتر در ذوب آهن اصفهان تولید می شود که این کارخانه تهد استاندارد روسیه است برای همین میتوان گفت که از کیفیت خوبی برخوردار است برای با خبر شدن از  قیمت ورق گالوانیزه و یا خرید از ما با ما در تماس باشید تا برایتان فراهم کنیم.

 

ورق گالوانیزه همانند ورق استیل نحوی ارائه به بازار آن به صورت رول و برش است . ورق گالوانیزه ورقی هست آهنی که  پوششی از جنس روی دارد. برخلاف تصورات و باداشتن لایه ی روی جالب است که این ورق در فضای آزاد زنگ نمی زند و روش تولید آن نیز نورد سرد است . بخش زیاد نواسانات  قیمت ورق گالوانیزه به دلیل محدودیت درتولید و واردات است. این دسته از ورق ها مصارفی همچون : پنل ها ، قطعات لوازم خانگی ، تابلو های برق ، لوله بخاری ، ناودانی ،کانال کولر ، لوله ها ،گاخانه ،سالن ها و سوله کار برد دارد و در کل از آن برایی جاهایی که احتمال زنگ زدگی زیاد است استفاده می شود .  خریداران می توانند برای مشاهده و مشاوره از قیمت ورق گالوانیزه به سایت آهن امروز مراجعه یا با تلفن های زیر تماس حاصل فرمایند.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 149 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 20:38

سفارش میلگرد 

 

 میلگرد محصولی است که در بتن و سیمان به کار می رود تا با آن بتوانند استقامت بیشتری به سازه ها دهند میلگرد نوعی آلیاژ است که برای ساخت ساز ها استفاده می شود که بسیار قوی است اما در این حال نرم است برای این که با این محصول اسکلت جایی که دارند می سازند را درست می کنند برای همین فروش میلگرد بسیار بالا است و این محصول در ساخت ساز بسیار مناسب است و برای همین قیمت خرید میلگرد زیاد عوض می شود بیشتر تولید این جور محصولات در ذوب آهن اصفهان است و تهد استاندارد روسیه است برای همین می توانیم بگوییم که کیفیت خوبی دارد برای باخبر شدن از قیمت خرید میلگرد و فروش میلگرد با ما تماس بگیرید تا برای شما فراهم کنیم و به شما مشاوره بدهیم آهن امروز پیشرو در کسب رضایت شما و رضایت خودش است و برای همین سعی در این دارد که بهترین ها را در اختیار شما بگذارد تا شما از ما راضی باشید.

 

در سایت آهن امروز ما همواره در تلاشیم تا با آنلاین کردن سایت خود درفروش میلگردبه شما خریدان کمکی کرده باشیم. خرید میلگرد دردو نوع آج دار و سادهانجام می شود که بسته به نیاز مشتری و هماهنگی با واحد فروش میلگرد آهن امروز صورت می گیرد. انواع کارخانه هایی که دست به تولید و فروش میلگرد زده اند عبارت اند از : ذوب آهن ، نطنز ،اهواز، کاشان ، همدان ، یزدو......می باشد.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 126 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 20:38

 ورق رنگی

 ورق رنگی  نوعی محصول است که از فلز می باشد این محصول این گونه است که در حالی که زیباست بسیار مقاوم  و برای ساخت و ساز بسیار مناسب است این نوع محصول در کارخانه ی ذوب آهن تولید می شود و تحت استاندارد روسیه است و برای همین که چند نوع استاندارد دارد قیمت ورق استیل هم فرق می کند  مثلا این نوع استاندارد از کیفیت خوبی بر خوردار است برای اینکه از قیمت ورق استیل با خبر شوید یا این محصول را سفارش دهید با ما تماس بگیرید تا برای شما آن را فراهم کنیم.

جنس اولیه ورق ها از نوع گالوانیزه بوده که براساس کاربرد رنگ می شود. و به دلیل رنگ شدن در کوره رنگ جذب ورق می شود . این از خوردگی ورق جلو گیری کرده و شکل دهی و انعطاف پذیری در ورق ها را افزایش می دهد . این ورق ها دارای کاربرد های متعددی از جمله : سقف انبار ، کاذب ، کارگاه دارد و هم چنین در تولید : گاز ، فریزر ، کابینت ، کامپیوتر، یخچال وحتی در صنعت سرد خانه سازی وکانتینر سازی نیز کاربرد دارد . قیمت ورق رنگی براساس ضخامت ها ،عرض ها و رنگ های مختلف تعیین می شود. این ورق ها رنگ هایی چون : سفید یخچالی،  آبی، نارنجی ، نقره‌ای و کرم ، سفالی، صورتی، پرتغالی، قهوه‌ای سوخته، قرمز، بنفش را دارد . باتوجه به مزیت هایی که دربالا به آن اشاره کردیم این ورق ها بعد انجام عملیات فرمینگ امکان انواع شکل دهی را دارد . قیمت ورق رنگی  و ویژگی فرمینگ باعث شده تا رقابت بین شرکت های سازنده را تشدید کند

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 139 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 20:38

 سیم آرماتور بندی

 

سیم آرماتور بندی وسیله ای است وسیله  ای است که در ساخت و ساز ها استفاده میشه و چون بسیار برای این کار واجب است قیمت سیم آرماتور بندی هم در حال بالا و پایین است یک سیم آرماتور بندی در حالی که باید محکم باشد باید حالت نرم هم برای اینکه شکل بگیرد داشته باشد چون با آن اسکلت آن جای در حال ساخت را معلوم می کنند و غیر از آن باید محکم باشد و به بتونی که روی آن ریخته میشود کمک کند که سفت باشد و ترک نخورد یا نشکند برای خبر دار شدن از قیمت سیم آرماتور بندی یا خرید آن باما تماس بگیرید تا برای شما فراه کنیم.

 سیمی است که از فلز گالوانیزه نشده بدست می آید وبه خاطر رنگ آن به مفتول سیاه شناخته می شود. قیمت سیم آرماتور بندی به نوع آن بستگی دارد.در خرید این محصول باید به کاربد و نحوه استفاده آن توجه کرد. انواع این سیم شامل : سیم آرماتوربندی برای بستن آرماتورو سیم قالب بندی برای بستن قالب می باشد . ارائه این محصول به دو صورت کلاف و شاخه ای در بازار صورت می گیرد. کاربرد سیم آرماتوربندی : برای متصل کردن میلگرد ها در ساختمان سازی ، ساخت سد و پل ، استفاده های صنعتی ، ساخت مجسمه ، بسته بندی ،قالب بندی استفاده می شود . همواره با نواسانت آهن در بازار قیمت سیم آرماتور بندی هم دچار نوسان می شود.

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 143 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 20:37

 

 قوطی و پروفیل

 

پروفیل نوعی فلزداست که اشکال و شکل های مختلفی دارد و هر کدام از این ها کیفیت کاربرد مخصوص خود را دارند و برای همین قیمت قوطی و پروفیل  بسیار در حال تغییر است و غیر از آن ها این که تهد کدا کیفیت جهان است و این که دلال ها هم بر روی قیمت آن می گذارند و آن را گران تر می کنند باید بگوییم که کیفیت این محصول که در ذوب آهن اصفهان تولید می شود روس است و شما می توانید برای خبر دار شدن از قیمت قوطی و پروفیل و یا خرید آن با ما ارتباط بر قرار کنید تا برای شما فراهم کنیم آهن امروز پیشرو در کسب رضایت مشتری می باشد.

 

یکی از پر مصرف ترین مصالح مورد نیاز در ساختمان سازی قطوطی و پروفیل است که روزانه در انواع مختلف تولید می شود. نحوه طبقه بندی پرو فیل به دودسته باز و بسته بودن صورت می گیرد. پروفیل های باز مانند : انواع نبشی ،میلگرد و تیرآهن هستند. و پروفیل های بسته مانند: انواع پروفیل های درو پنجره می باشد قوطی وپروفیل علاوه بر ساختمان سازی در صنعت و راه سازی هم کاربرد فراوان دارد. همانگونه که می دانید برای ساخت پرو فیل نیاز به ورق داریم. و قیمت قوطی و پروفیل همواره تحت تاثیرات قیمت ورق است.بیش ترین کاربرد قوطی وپروفیل در ساخت در و پنجره است.این محصول همواره برای : نرده کشی ؛نرده پیاده رو ها و پل ها و خیابان ها استفاده می شوند. قیمت قوطی و پروفیل مانند همه محصولات به کیفیت ، کارخانه سازنه ،نوع و ضخامت بستگی دارد. 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 157 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 20:37

 آهن

قیمت آهن امروزه برایی اینکه تورم می باشد بسیار بالا رفته است و غیر از آن ها در هر جایی به خاطره دلال ها عوض می شود و بر آن ها افزوده می شد این محسول در ایران بیشتر در ذوب آهن اصفهان تولید می شود که تحت استاندارد روسیه است و از کیفیت خوبی بر خوردار است و برای کسانی که در این حرفه هستند بسیار مناسب است چراکه نسبت به قیمتش کیفیت و کارا ای های مناسبس دارد برای اینکه از قیمت آهن با خبر بشید یا از ما خریداری کنید با ما تماس بگیرید تا برای شما فراهم کنیم و مشاوره به شما بدهیم.

 

آهن دارای سطح صاف و به رنگ خاکستری است. اکسیده شدن آهن براثر رطوبت و اکسیژن است. بزرگ ترین کشورهای تولید کننده آهن به ترتیب چین ، ژاپن ، هند ، آمریکا وروسیه است. بیشترین کاربرد را در بین فلزات آهن دارد قیمت مناسب و مقاومت بالای آن باعث شده تا در کشتی ،اتومبیل و ساختمان ها مورد استفاده گیرد. آهن آلات نیز انواع مختلفی از قبیل : پروفیل یا قوطی ، تیرآهن ، میلگرد ، ورق ، نبشی و ناودانی و لوله دارد. که قیمت آهن هر نوع با نوع دیگر خو متفاوت است.شما خریداران همواره می توانید برحسب نیاز و برای مشاوره از قیمت آهن به سایت آهن امروز مراجعه نمایید. 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 144 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 20:37

 ورق فولادی

دارای سطحی مسطح تر از آهن ، فولاد و دیگر فلزات است و برای تولید آن از نورد گرم، شمش فولادی و یا بیلت استفاده می شود . تولید این نوع ورق در کارخانه ها به دو نوع رول و کلاف می باشد. این نوع پروفیل دارای سه استاندارد :آلمان :که رایج ترین آن در کشور ماست ،آمریکا و روسیه است . ورق های فولادی به دو روش ورق نورد سرد و ورق نورد گرم تولید می شوند. ورق های تولید شده در نورد سرد به صورت فرآیند  کششی و فشاری انجام می گیرد و مشهور به ورق های روغنی نیز هستند . و ورق های تولید شده در نورد گرم طی فرآیندی  حرارتی نرم و شکل پذیر می شود از همین رو قیمت ورق فولادی در انواع مختلف متفاوت است . به طور کلی ورق های نورد سرد نسبت به گرم کیفیت بهتر و سطح قابل قبول تری را دارا است . استحکام یک ویژگی مهم برای خریداران ورق می باشد به همین منظور بهترین پیشنهاد استفاده از ورق نورد سرد است. تفاوت ورق های فولادی نورد گرم و سرد شامل : نورد سرد : داشتن سطح براق ،به خوبی انجام گرفتن عملیات روغن کاری ، دارا بودن از قیمت ورق فولادی بالاتر نسبت به گرم ، نیاز بیشتر به نیرو ، انعطاف پذیری کم ، نورد گرم : انجام گرفتن عملیات در دمای بالا ، داشتن انعطاف پذیری بالا ، نیاز به نیروی کمتر ،دارا بودن از قیمت ورق فولادی کم تر نسبت به سرد ، وجود قابلیت تولید در ابعاد بزرگتر ، سطحی کدر می باشد .

باید بگوییم که امروزه از ورق های فولادی استفاده می کنند چون ورق های فولادی بسیار سود برای کسانی که ساخت و ساز می کنند دارد در اصل این محصول فلزی است که از فلز های دیگر ساخته شده و تبدیل به یک وسیله پر کار در ساخت و ساز ها شده است برای همین بسیاری از فروشندگان قیمت ورق فولادی را کم و زیاد می کنند و این به خاطره این است که این محصول استاندارد های متفاوتی برای ساخت دارد و چون این گنه است قیمت هاش فرق می کند برای خرید ورق فولادی و اطلاع از قیمت ورق فولادی با ما تماس بگیرید.

 

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 156 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 20:36

ناودانی

ناودانی نوعی پروفیل است که از فولاد کربنی ساخته شده این محصول بسیار بین کسانی که می خواهند ساخت و ساز کنند معروف است چون این محصول کاربردهای مختلفی در ساخت و ساز دارد شکل ناوادانی شبیه به یو انگلیسی یو است که به خاطره محبوبیتش و اینکه تورم می باشد قیمت ناودانی بسیار دچار تغییر و تحول می شود غیر از آن به خاطر این که کیفیت و سطح استاندارد آن متفاوت است این موضوع بیشتر پیش می آید. برای فهمیدن قیمت ناودانی و خرید آن با ما تماس بگیرید آهن امروز پیشرو در کسب رضایت مردم است.

از جمله پرو فیل های U شکل پر کاربرد در صنعت را  ناودانی نامند و برحسب کاربرد  دارای انواع مختلفی می باشد. قیمت ناودانی ها به دو صورت پرسی و فابریک اعلام می شوند. نوع پرسی از روش پرس کردن تولید شده و نوع فابریک از همان ابتدا به صورت ناودانی از خط تولید خارج شده است . این پرو فیل  از لحاظ دسته بندی به دو دسته ساده و مشبک در بازار عرضه می گردد . وقتی پروفیلی با روش نورد گرم و با استفاده از ورق های گرم تولید شود معمولی بوده و وقتی ناودانی هم با روش نورد گرم و هم نورد سرد تولید شود مشبک بوده است . کاربرد این پرو فیل ها در : تیرها ، ستون ها ، خر پا ، چهار چوب  ، تشکیلات دریایی ،ماشین آلات ، ساختمان ، تجهیزات ساخت و ساز اشاره کرد . شما خریداران می توانید برای خرید یا مشاوره و یا دیدن قیمت ناودانی با به سایت صفحه رسمی اهن امروز مراجعه کنید.

 

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 151 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 20:36

قیمت نبشی

نبشی نوعی پروفیل است که دو ضلع دارد که به هم عمود شده است و از این وسیله زیاد در ساخت و ساز استفاده می شود و برای همین یکی از مهم ترین مسالح مجود است که نوع های مختلفی دارد و برای همین دلیل قیمت نبشی بسیار تغییر و تحول دارد نبشی ها از چند لحاظ با هم فرغ می کنند این محصول از نظر تولید و از نظر ظاهر و از نظر کیفیت جنسی با هم متفاوت هستند. یک نوع روش تولید این است که از همان اول نبشی ها خم شده وارد شوند که با دو دسته بال مساوی و بال نا مساوی تقسیم می شود و یک روش دیگر این است که بعد از خارج شدن نبشی ها آن ها را شکل دهند و برای استفاده آماده کنند. برای خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

در واقع نبشی نوعی پرو فیل است که شامل سطح L شکل بوده که در صنعت به اسم نبشی شناخته می شود . نبشی ها به دو دسته فولادی و آهنی  تقسیم می شود. که فولادی خود در دو دسته پرسی و فابریک تولید می شود . و اما نبشی  های پرسی از یک ورق با طول شش متر ساخته شده که از وسط خم می گردد. نبشی یکی از اصلی ترین قطعه های موجود در صنعت ساخت و ساز به حساب می آید که از آن به دو نوع مرکب و منفرد استفاده می کنند. استفاده از این پرو فیل هم به صورت تکی و هم به صورت ترکیب با دیگر سازه ها می باشد . نبشی انواع گوناگونی مانند : نبشی استیل ، نبشی آلومینیومی ، نبشی گالوانیزه،  دارد که  براساس کارایی و نیاز مورد استفاده قرار می گیرد و قیمت نبشی هریک از دسته های بالا باهم متفاوت است . مدل استیل : که خود شامل انواع گوناگونی است و براساس میزان کروم و نیکل تقسیم بندی می شوند و استفاده از عنصر مولبیدن در بعضی از نبشی ها آنها را تبدیل به نبشی مقاوم در برابر آب کرده است که عمدتا در کشتی سازی مورد استفاده قرار می گیرد . آلومینیومی :  ماده سازنده ی این پرو فیل  از آلومینیوم است که به دلیل استفاده از آلومینیوم دارای وزن کمتر نسبت به نوع های دیگر دارد و بیشتر استفاده آن در دکل های مخابراتی است . گالوانیزه : همان معمولی با یک لایه روکش گالوانیزه است . یکی از اصلی ترین گزینه در تعیین هزینه های سازه ها قیمت نبشی به صورت آنلاین و به روز است که می تواند در پروژه های بزرگ این آنلاین بودن قیمت را به صورت چشم گیری کاهش بدهد.

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 142 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 20:36

 میلگرد زاگرس

 

  امروزه به خاطر پیشرفت تکنولوژی این پیشرفت شامل بسیاری از حوزه ها شده است مخصوصا در حوزه آهن بسیار پیشرفت کرده است این کار از نظر دستگاه ها و همین طور از نظر نوع ساختن انواع آهن آلات تعغییرات زیادی داشته طوری که امروزه استاندارد های مختلفی در  قیمت میلگرد زاگرس بوده است الان سطح استاندارد کیفیت و قیمت میلگرد زاگرس مثل استاندارد روسیه است که این سطح از کیفیت بالایی برخوردار است طوری که می توانیم بگوییم که این نوع میلگرد ها یکی از بهترین ها در آسیا است اگر مشتاق به خرید میلگرد از آهن امروز هستید با ما تماس بگیرید تا برای شما فراهم کنیم.

از جمله کارخانه هایی که دست به تولید میلگرد زده اند می توان به کارخانه صبا فولاد زاگرس اشاره کرد . برای خرید میلگرد ابتدا باید نیاز خود را شناخته و با در نظر گرفتن کاربرد محصول آن را سفارش داد.  قیمت میلگرد زاگرس به دلیل استفاده زیاد در بخش ساختمان سازی از اهمیت بالایی برخوردار است .  قیمت میلگرد زاگرس به صورت روزانه و از طریق دفاتر فروش در سراسر کشور اعلام می گردد.

شما برای خرید میلگرد احتیاج دارید تا بهترین آن را انتخاب نمایید به همین دلیل هم است که ما به شما پیشنهاد می کنیم تا با یک مشاوره ی درست بهترین خرید را داشته باشید چرا که مشاوره گرفتن از افراد کاربلد در این زمینه به شما کمک می کند تا بهترین را انتخاب نمایید و در خرید خود متحمل ضرر نشوید

 

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 137 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 20:35

 میلگرد ذوب آهن

 

همانگونه که گفته شده قیمت میلگرد به المان های زیادی بستگی دارد . وقتی اسم میلگرد مطرح می شود ذهن ها به طور نا خواسته یاد کارخانه ذوب آهن می افتد . این کارخانه این توانایی را دارد که میلگردهای خود را مطابق با استاندارد روسی تولید کند. میلگرد های آجدار تولیدی تاقطر 40میلی متر وآج آنها به دو صورت دوکی و یک نواخت یا مرکب تولید و روانه  بازار می شود . برای کنترل کیفیت محصول تولید شده از آزمون کششی و خمش سرد استفاده می شود. پیوسته  قیمت میلگرد ذوب آهن از نوع آجدار بیشتر از بخش های دیگر بازار فولاد به نرخ دلار وابسته است . می توان گفت نزدیکی قیمت داخلی میلگرد آجدار به قیمت صادراتی آن تاثیر زیادی برکاهش تقضای داخلی داشته است . و  قیمت میلگرد ذوب آهن از نوع آج دار لحظه ای نغییر می کند . امروزه میلگردهای مختلفی وجود دارد که استفاده های متفاوتی دارد. هر نوع از این ها استانداردهای متفاوتی دارد در ایران بیشتر میلگرد و وسیله های آهنی در ذوب آهن اصفهان تولید می شود که استاندارد میلگردهایش در سطح استاندارد رس است و از نظر کیفیت، کیفیت بسیار خوبی دارد و از نظر قیمت میلگرد ذوب آهن  متوسط است. میلگرد در جاهای مختلفی استفاده می شود. مثلا در ساخت خانه و آپارتمان و.... برای ساخت خانه میلگرد را با بتون استفاده می کنند تا استحکام خانه بیشتر شود. برای خرید میلگرد با قیمت میلگرد ذوب آهن  متوسط برای شمافراهم کنیم. کارخانه آهن امروز در تلاش برای کسب افتخار و راضی نگه داشتن شما است.

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 115 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 20:35

میلگرد

در صنعت ساخت و ساز میلگرد کامل کننده بتن به حساب می آید و باعث استحکام بندی ساختمان می شود و در اکثر کشورها از میلگرد استفاده می شود. این میلگرد ها دارای خاصیت های کششی و چرخشی است که بر اثر فشار یا در زیر فشار خورد نشده و باعث انتقال نیرو و حفظ سازه می شود . اندازه میلگرد و ماده خام اولیه بر قیمت میلگرد   تاثیر زیادی دارد. میلگرد به دو صورت آجدار و ساده تولید می شود. همان گونه که میدانید  میلگرد آجدار دارای آج های تکرار شده بر روی سطح میلگرد می باشد که این آج ها باعث درگیر شدن بیشتر با بتن می شود .

 

در واقع قیمت میلگرد  براساس کیفیت، ابعاد، نوع و قطر ارائه خواهد شد. باید بدانید که میلگرد چند نوع استانندارد دارد  میلگردها اصولا در مکان‌های مختلفی ساخته می شود  اما در ایران بیشتر میلگردهای تولیدی در صنعت ذوب آن اصفهان تولید می شود؛ نکته قابل توجه این است که این نوع میلگرد تحت استاندارد روسیه می باشد و از نظر کیفی توانسته جایگاه خوبی را ازان خود کند همچنین از نظر قیمت میلگرد، آن ها در سطحی متوسط قرار دارند، اما به این دلیل که برخی از فروشندگان هزینه‌ای بسیار بالا را مطرح می کنند، شما باید به دنبال فروشنده ای باشید که بهترین هزینه را به شما پیشنهاد بدهد این امکانی است که  در آهن امروز از نظر کیفی و از نظر قیمت میلگرد مورد توجه قرار داده شده است. برای خرید میلگرد با ما تماس بگیرید تا بهترین را برای شما فراهم کنیم.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 140 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 20:35

 اخذ گواهینامه ایزو

در ابتدا باید مطمن شود که استاندارد ایزو انتخاب شده شما متناسب با سازمان است یا خیر . سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 اصول مشترکی با سایر سیستم مدیریتی دارد  و در تمامی سازمان ها  قابل کاربرد است . در صورتی که به تازگی در نظر دارید استانداردهای ایزو را تثبیت کنید ابتدا باید استاندارد ایزو 9001 را پیاده سازی نموده تا شما بتوانید موضوعات سیستم های مدیریتی را در سازمان پیاده سازی کنید و سپس جهت استقرار سایر سیستم های مدیریت برنامه ‌ریزی نمایید . گام دوم : اگر شما با ایزو و گواهینامه های آن به صورت کامل نا آشنا هستید ، توصیه ما به شما این است که حتمآ برای انتخاب صحیح و مناسب مشاوره دریافت نمایید تا بتوانید ، جهت اخذ گواهی ایزو اقدام کرده و ایزوی مناسب را دریافت کنید . در صورتی که شما از اخذ گواهینامه ایزو شرکت پیشگامان  استفاده کنید مشاورین خبره ی ما در طول مسیر آموزش های لازم را جهت اخذ فوری گواهینامه به شما می دهند . گام سوم : یک مشاور خوب باید توانایی داشته باشد که ارزش فرآیند شما را افزایش دهد . مشاور ایزو به سازمان شما در پیاده سازی استراتژی ها کمک می نماید . مشاور ایزو باید مستقل باشد یعنی مشاور ایزو نمی‌تواند خودش سازمان را حذف کند و گواهینامه ایزو صادر نماید . متاسفانه در ایران دیده شده که تعداد زیادی از شرکت‌های تازه تاسیس گواهی دهنده برای کسب درآمد ، هم مشاوره و هم حذف کردن را انجام می دهند که این کار با قوانین سازمان های اعتباردهی شرکت‌های گواهی دهنده مغایرت دارد  . هم چنین استفاده از مشاور ایزو مسئولیت شما را در اجراء و پیاده سازی سیستم مدیریت کاهش نمی دهد پس به همین خاطر به نفع خود شما ست که کارکنان و مدیریت با مشاور ایزو در طول مراحل پیاده سازی ایزو در ارتباط باشند و مدیران در این موضوع مشارکت نمایند . شما می توانید برای گرفتن اطلاعات بیشتر در راستای مراحل اخذ گواهینامه ایزو با شرکت پیشگامان تماس حاصل فرمایید ویا به سایت ما مراجعه نمایید . 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 142 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 18:57

 سیستم های مدیریت کیفیت

 شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که مدیریت کیفیت چیست .این واژه یعنی نظارت بر فرآیند ساخت و تولید محصول برای ایجاد اطمینان از مطابقت محصول با آنچه مورد نظر طراح یا مشتری بوده است . همچنین این کلمه طیف وسیعی از فعالیت ها از جمله : قابلیت دسترسی ، راحتی حمل و نقل ، مصرف کم انرژی ، سهولت آموزش و بکارگیری محصول و همچنین تعمیر و نگهداری و بازیافت را می توان از شامل می‌گردد . می توان گفت که این سیستم ،  سیستمی است  كه نداشتن آن در آینده‌ای نه چندان دور باعث از دور خارج شدن از صحنه رقابت در بازار كار و تجارت خواهد شد . هر سازمانی به مشتریان خود وابسته است و باید نیازهای حال و آینده آنان را درك نماید و نیازمندی های مشتریان خود را برآورده نماید . كاركنان نیز جوهره سازمان بوده و مشاركت آنها باعث خواهد گردید تا توانایی هایشان مزیت سازمان محسوب گردد . همچنین رویكرد فرایندی باعث هزینه كمتر و چرخه زمانی كوتاه تر در استفاده از منابع بوده و نتایج بهبود یافته ،‌ سازگار و قابل پیش بینی را برای سازمان به ارمغان خواهد آورد . لذا مدیریت سیستمی با یكپارچه و مرتب نمودن فرایندها بعنوان بهترین روش دستیابی به نتایج مورد نظر، سازمان را از قابلیت تمركز تلاش بر روی فرایندهای كلیدی برخوردار می سازد . سرفصل های آموزش سیستم های مدیریت کیفیت در پیشگامان به شرح زیر است . آشنایی با الزامات ایزو ISO 9001:2008 استاندارد مدیریت کیفیت ، آشنایی با الزامات ایزو ISO 14001:2004 استاندارد زیست محیطی ، آشنایی با الزامات ایزو ISO OHSAS 18001:2007 استاندارد ایمنی و بهداشت شغلی ، آشنایی با الزامات ایزو HACCP – ISO 22000:2005 استاندارد ایمنی در صنایع غذایی ، آشنایی با الزامات ایزو ISO 27001:2013 استاندارد امنیت اطلاعات ، آشنایی با الزامات ایزو ISO 13485:2003 استاندارد در صنایع تجهیزات پزشکی و ..... بوده است .

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 150 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 18:56

 گواهینامه IRQC  انگلستان

شرکت IRQC یک مرکز مستقل ثبت و صدور گواهینامه است که توسط اعتباردهی اتحادیه اروپا تایید صلاحیت شده است. مرکز این شرکت در انگلستان بوده و علاوه بر آن دفاتر این شرکت در نقاط مختلف در حال فعالیت و ارائه خدمات ثبت و صدور گواهینامه به مشتریان می باشد . این شرکت در زمینه صدور گواهینامه های زیر آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد : صدور گواهینامه های آموزشی و پایان دوره در تمامی رشته ها ، صدور گواهینامه های آموزشی مربیگری و استادی ، صدور گواهینامه های CEو اعتبار گواهی IRQC انگلستان . و هم چنین این گواهینامه ها اعتبار بین المللی دارند ، دارای مهر و هولوگرام کمپانی IRQC انگلستان هستند ، دارای کد ریجستری قابل استعلام در سایت میباشند . با مادر شرکت پیشگامان برای شما پیشنهادی شگفت انگیز را در نظر گرفته ایم و آن هم این است که شما مدرسین و آموزشگاه ها می توانید نام مدرس ، امضا مدرس و لوگوی آموزشی خود را روی گواهینامه آموزشی درج کنید و همین طور گواهینامه ها هم به زبان لاتین و هم به زبان فارسی و با توجه به درخواست متقاضی صادر می شود . نحوه استعلام آنلاین گواهینامه ها از طریق وب سایت انجام می شود و به گونه ای است که شما به سایت IRQCERT رفته و برای استعلام  گواهینامه های آموزشی : کلیک بر روی بخش training certificates  کرده که با این کار صفحه ای را مشاهده می کنید که فقط کافی است کد درج شده بر روی گواهینامه را وارد کنید وبعد از آن  اطلاعات دانش پذیر مشاهده می شود  . همچنین برای گواهی نامه های های ایزو  CE باید  کلیک بر روی بخش iso and certificates  کنید تا صفحه ای باز شود و در صفحه روبرو فقط کافیست کد درج شده بر روی گواهینامه را وارد کنید سپس اطلاعات شرکت مشاهده می شود . از این به بعد درکنار اموزش های خود می توانید اخذ گواهینامه IRQC  انگلستان را هم به شرکت کنندگان ارائه دهید.

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 143 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 18:55

لینک دوستان

خبرنامه